Home » Cerita Lucah Melayu » Teruna dan dara

Teruna dan dara

Sunday, October 20th 2013. | Cerita Lucah Melayu

Masa tu aku baru saja lepas menduduki SPM.Lepas habis SPM aku ke K/L..rumah brother. Rumah brother aku ni bersebelahan dengan rumah sewa gadis-gadis kilang..Rumah teres katakan..Di kawasan Cheras. Memang aku selalu lepak rumah brother jika cuti sekolah sebelum ni..

Satu hari sedang aku potong rumput laman rumah, aku telah disapa. Aku pun pandang..siapa yang menegur aku..Berderau darah aku bila melihat sorang awek sebelah rumah..Mukanya memang manis dengan senyuman dan gigi yang teratur rapi.. ” Bila sampai?” tanya dia.Aku tersipu-sipu kerana aku hanya memakai seluar pendek..macam mini skirt..”Semalam petang.” Aku pun datang mendekati pagar yang memisahkan rumah kami.. Aku hulurkan tangan mengenalkan diri ku..” Hai..Saya Omm ” Dia menyambut tangan saya sambil mengenalkan dirinya Liza. Petang tu aku berbual dengan Liza ringkas saja…Dia kata baru balik kerja..”Badan pun letih,nak mandi dulu..nanti lepas mandi boleh bual lagi” katanya.

Aku pun meneruskan kerja aku petang tu ..lebuh kurang setengah jam kemudian, Liza keluar dengan memakai baju tidur saja… Melopong mulut aku bila tengok dia..Dalam hati aku berkata baru pukul 6.30 petang dah pakai baju tidur..Aku mengemaskan peralatan memotong dan menyimpannya dalam stor. Aku dan Liza berbual dengan dibentengkan pagar dawai.. Banyak juga Liza ceritakan pasal diri dia dan kawan-kawan. Liza sorang saja..kawan yang lain kerja shif malam..Balik jam 11.00 malam.Sesekali aku mencuri pandang buah dada Liza yang aku agak berukuran 36 inci..Liza punya bentuk badan yang kecil tapi berbody..kira-kira 5’2″ ketinggian Liza.

Liza ramah…Gelak tawanya membuat sesiapa pun akan syok.. Aku nampak sesekali Liza jeling kat batang aku..maklum aje..pakai seluar pendek..agak ketat pula tu..Liza jemput aku ke rumahnya..kalau nak berbual..Dalam hati aku apa hal nak sembang sampai masuk kat rumah dia..kat luar ..kan boleh..Tapi aku tak kata apa-apa.. Brother aku balik dengan wife dia..Aku minta diri dengan Liza…Sebelum aku pergi dia bisikkan supaya datang jam 8.00. Aku hanya tersengeh aje..

Aku pun masuk dan mandi..Ketika tu aku terbayangkan Liza. Batang aku dah stim..Aku pandang kat batang aku..boleh tahan juga…kepala yang kembang macam cendawan .Genggaman jari aku cukup-cukup meliliti batang..Aku agak panjangnya kira-kira 6 setengah..Aku melancap..dah kat 10 minit..tak juga terpancut…borring la…Aku teruskan mandian aku..Dah semua o.k.aku pun bersiap untuk makan malam bersama brother..Masa makan kami berbual pasal biasa saja…Habis makan dan kemas,aku kata kat brother aku nak ke kedai…Brother aku tak kisah sangat pasal aku dah biasa dengan kawasan Cheras…

Aku pun capai kunci rumah dan keluar..Aku lihat rumah Liza samar-samar saja..Mungkin dia tengok TV…Setelah aku pastikan brother aku tak nampak aku…aku pun terus masuk ke dalam pagar rumah Liza…Takut juga kalau jiran nampak..Aku ketuk 2/3X..Liza buka cermin dan tinjau..Dia senyum bila lihat aku..Setelah mempersilakan aku masuk, Liza tanya aku nak minum apa..Aku kata ..” Apa-apa pun boleh..asal jangan yang ada ais…”Kurang 5 minit Liza keluar dari dapur dengan membawa dua cawan kopi O dan sepiring biskut.Aku duduk kat atas kapet sambil bersandar kat dinding..Rumah Liza tak ada kerusi set..Maklum aje la..rumah sewa…Bukan tetap..Sambil tengok TV…Liza bagi aku secawan kopi..Aku sambut cawan..Tangan kami bersentuhan…Aku pandang Liza…Dia pun sama…senyum.. Mak oiiiii…Manisnya Liza ..walaupun dalam cahaya samar aku dapat lihat Liza cukup menawan..Aku kira liza baru mencapai usia 19 tahun.

Kami berbual sambil makan biskut..Aku minta kat Liza air sejuk mati…Sebab aku memang amalkan minum air tu…Kata datuk aku..bagus untuk kesihatan dan awet muda..Liza bangkit dan kedapur..Aku perhatikan Liza dari belakang..Body Liza cukup mengancam dan seksi…Sekali lagi tangan kami bersentuhan…Kali ni lama sikit…Entak macamana air tu tertumpah kat baju dan seluar aku..Nasib baik cawan tak terjatuh..Cepat-cepat Liza membersihkan air yang tertumpah kat baju dan seluar aku..Aku pun tak tau masa bila pula Liza menyapu air tu. Dalam Liza menyapu air tu…ntah…terpegang Liza kat batang aku…Masa tu aku pakai seluar sleck..Memang aku tak suka pakai seluar dalam..dah hobi aku..Tapi dia buat tak tau aje…macam tak terusik…Liza kata kat aku..”nak tukar pakaian tak…” Baju dan seluar aku dah basah..Liza terus masuk bilik dan membawa satu seluar pendek..Aku pu capai dan terus menuju ke bilik air..Liza kata ..pakai saja kat dalam bikik dia…Aku pun melangkah masuk dan menanggalkan pakaian aku.

Entah masa bila Liza masuk…aku pun tak tutup pintu bilik masa tu…Liza senyum saja tengok batang aku yang terjulur tu…Liza datang kat aku…katanya..batang aku panjang dan besar…Aku senyum sambil tersipu-sipu malu…Aku tanya kenapa..? Dah selalu tengok batang lelaki…?Liza kata..tak la…Tengok kat B/F aje…Sambil aku sarungkan seluar..Liza menghampiri aku…Katanya boleh tak dia pegang…Aku malulah..Selama ni tak pernah perempuan pegang batang aku…Belum pun aku sempat jawab..tangan Liza dah pun berada kat batang aku..Nasib baik kat luar saja..Bila tangan Liza sentuh saja…darah aku pun naik la kat kepala…Batang aku pun mula la bangun…Liza ketawa kecil…”Kenapa..tadi lembut…sekarang dah keras…”Aku diam saja…Aku pandang Liza..Dia seperti mengerti…dan kami pun bercium ala france… Lama juga kami bercium…Liza sedut lidah dan mengiggit kecil lidah aku…Sesekali aku dapat rasakan nafas Liza tidak teratur…

Tangan Liza mula memainkan batang aku yang dah tegang separuh mati tu…Liza melurut-lurut batang aku…Aku terangsang bila Liza buat begitu..Aku pun dah tak tahan … aku buka butang baju tidur Liza…Rupa-rupanya Liza tak pakai bra..ntah bila dia buang…Aku Lumat mulut aku kat puting Liza…Lepas kiri..kanan..lepas tu ..ni…Aku tengok Liza makin tak tentu arah..Aku masukkan sebelah tangan aku kat dalam seluar tidur Liza…Basah…..Jari jemari aku main kat tundun Liza…Walaupun ini lah pertama kali aku pegang pantat perempuan…aku buat biasa saja…Aku suruh Liza buka seluar…Liza menggelengkan kepala..tak nak…Aku kata kita bukan nak main…Nak romen aje…Liza tak bagi juga..Aku teruskan memainkan jari aku kat alur Liza…Jari aku dapat masuk kat celah seluar dalam Liza dan apa lagi ..aku pun gosok la….Air Liza makin banyak..becak..abis dan berair…Sesekali Liza menganggkat punggung keatas…Walaupun masa tu kami berdiri.

Liza makin tak tentu arah…Biji kelentitnya dah aku uli… Mulutnya terbuka kecil…Perlahan-lahan aku bawa Liza rebah kat katil dia…Cuma tilam nipis saja…Aku jilat kembali buah dada dan menggigit kecil puting liza…Jari aku still kat celah alor Liza…Liza merengek kecil…yang aku tak tau bahasanya…Kesempatan ini aku turunkan seluar tidur Liza sehingga ternampak seluar dalam Liza berwarna putih..Masa tu lampu bilik aku tak padam…maka jelaslah nampak tundun liza yang tembam walaupun bersalut lagi..Aku alihkan lidah kearah perut dan pusat…Liza menarik-narik rambut aku macam orang yang kemaruk sesuatu..Aku angkat punggung Liza untuk melepaskan seluar dalam dia…Liza tak larang…Mungkin dia pun dah tak ingat apa lagi…Terlepas saja kain terakhir yang menutupi tempat yang terlarang tu…aku dah mula naik angin…Bulu Liza tidak lah lebat…masih kelihatan halus dan bertrim..Aku pusing badan aku jadi 69..Liza masih pegang batang aku..Aku minta Liza kulum…Liza diam saja…Aku tak ambil kisah pasal tu..Aku teruskan memainkan mutiara Liza…

Pantat Liza merah… dan berair…Aku suakan lidah aku kat celah lubang pantat Liza…UUUUrggggggghhh…OOhhhhhh…sedapnya…..Liza makin tak karuan…Lidak aku mainkan kat biji dia… Aku rasa ada sesuatu yang buat aku syok…Rupanya Liza dah mula kulum batang aku…Liza tak pandai…Aku biarkan saja….Nak masuk kat mulut pun susah…Batang aku memang ukuran besar…mulut Liza pula agak kecil…Liza cuba sumbat juga…Tercungap2 aku nampak Liza… Aku teruskan menjilat pantat Liza… sambil jari aku menguis-guis lubang pantat..Liza terus mengeluh kesedapan…Sampai satu ketika tu aku nampak dia seperti orang yang kekejangan…terangkat punggung Liza…sambil mengepit kepala aku…Mungkin dia dah sampai….Aku biarkan dia reda sikit….Lepas tu aku tukar posisi…Di birai katil Liza terjuntai kaki dan aku atas lantai…Aku jilat terus pantat Liza…Liza meramas-ramas rambut aku….Sekitar 5 minit aku lihat Liza bernafsu sangat…Mulut dia tak habis berkata-kata…seeeedaaappp……oooouuuuggghhhh…..

Aku rasa serba salah….tapi aku nekad…aku pegang batang aku dan aku halakan kat lubang pantat Liza…. Aku ulit kat lubang dia…Liza mengeliat..Cepat la…. cepat la,,..Aku ambil masa sedikit dan melihat reaksi Liza…Dia makin tak tahan…terus meminta..minta.. Aku pun ambil kedudukan melutut kat lantai dan liza di birai katil…aku angkat kedua kaki Liza di bahu.. Batang aku masuk kepala…Liza angkat punggung,…Wajahnya menunjukan kesakitan..Aku tekan lagi…masuk suku…”Aduhhhh…”sakit…”Aku naik kesian tengok Liza mengerut kesakitan…Aku tak masukan lagi tapi memainkan batang aku tarik sorong…sekitar 3 minit..aku lihat Liza mula menerima kehadiran batangku…Argggghhhh.. Seeeedapppp..Aku ambil kesempatan ini dan membenamkan terus batang aku sampai kepangkal..Liza menjerit. Aduuuuh…. sakitttt…. sambil menolak badan aku…Aku tak bergerak…Mulut Liza aku kulum dan sedut lidah dia… Sakitttt….. katanya…. pelan.. pelan… la… aku biarkan sekitar seminit…

Aku tarik batang aku dan sorong perlahan-lahan…6 ke7 kali…Liza mula melihatkan kesedapan… urghhhhhh…..urguhhhhhhh….sedapppppp…..Aku pun mulakan laju sedikit…Tangan Liza memaut tengkuk aku…naik lemas dibuatnya…Aku terus sorong tarik…Liza dapat mengikut rentak…tak henti-henti Liza mengeluh kesedapan..sekitar 5 minit aku tenguk Liza kejang lagi..dalam pantat Liza aku rasa panas….dan mengemut-ngemut…Pantat Liza aku rasa macam ada cili…panas..aku berhenti sekejap….Liza dah ok..aku pun mula kan lagi…Aku memang tak pandai banyak aksi…Aku dapat rasakan lubang pantat Liza menyedut-yedut…Aku tengok batang aku keluar masuk kat pantat Liza….Air mazi bercampur mani dia membuat bertambah lancar batang aku keluar masuk…Aku terhenti seketika… Betul ke ni..? Dalam hati aku berkata…Liza ni masih dara…Air yang melimpah dari lubang pantat Liza bercampur dengan warna merah…. Dalam hati aku..kira ok..la…teruna jumpa ngan dara.

Aku teruskan kerja sorong tarik…aku tengok Liza dah lembek…Kesian Liza….Aku nak habiskan cepat… kurang 10 minit aku rasakan seperti aku nak terkencing… Aku pun cabut dan aku halakan kat muka Liza… Cherrrrrttt …. cheeeerttttt…. mak.. oooiiii…. basah muka Liza kena ngan air mani aku…ada yang masuk kat dalam mulut dan lubang hidung…Arggghhhhhhh….Aku betul-betul puas… Liza ambil kain dan lap mulut dan muka dia…Lepas tu aku ambil kain dan tolong lap pantat Liza….Liza senyum bila pandang kat aku…aku malu…tapi kontrol…Aku minta maaf kat Liza… “Tak apa….sedap……..” Aku tanya Liza..” Ini first time ke..?” Liza mengangguk sambil tersenyum.. Kami rehat sekitar 5 minit ..lepas tu aku ke bilik air untuk mandi…

Cerita Novel Lucah Melayu Terkini

  • lubang dara
  • cerita lucah pendek
  • budak sekolah tak pakai bra
  • cerita lucah perempuan
  • cerita seluar dalam
  • main dengan awek
  • seluar dalam awek
  • koleksi cerita lucah pendek
  • sek gadis melayu
  • awek tak pakai baju