Home » Cerita Lucah Melayu » Flora Di Kubang Buaya 2

Flora Di Kubang Buaya 2

Friday, August 16th 2013. | Cerita Lucah Melayu

Dari bagian 1

Suasana pagi itu tenang. Tidak banyak aktiviti yang berlaku di kawasan rumah Bakar. Hasnah hilang seminggu kerana mengikut rombongan wanita UMNO ke Fraser Hill. Tinggal Bakar terkontang kanting seorang diri pagi itu.

Makcik Sodah duduk di depan rumah memberi anaknya makan pagi. Anaknya yang baru pandai berjalan jatuh. Orangnya bersih, bersiput, tinggi kira-kira 155 cm memiliki buah dada yang sederhana besar. Pinggang yang agak ramping dengan punggung yang pejal. Dia memakai kebaya moden menampakkan lurah buah dadanya yang putih bersih.

“Pakcik Hamid tak balik kak? Dua hari tak nampak lorinya?” tanya N yang tidak sekolah pagi itu. N duduk menyandarkan tubuhnya ke dinding rumah sewa.
“Tak N. Dia ke Kuala Lipis menghantar barang. Katanya seminggu dia keluar kali ini banyak tempat nak disinggah menghantar barang-barang yang dipesan,” jawab makcik Sodah senyum sambil menyuap nasi lembik ke mulut anak lelakinya.
“Ooo camtu.. Seronok Pakcik Hamid dapat berjalan,” kata N sambil sengih.
“Letih tuu.. Dia seronoklah N, makcik ni terkurung kat umah ni. Bongeng juga. Bosan sebab selalu ditinggalkan,” keluh Makcik Sodah. N melihat dada Makcik Sodah turun naik. Mau dia melihat bulat buah dada Makcik Sodah dan putingnya.
“Kerja dan cari makan. Untuk senang makcik dan adik ni, ya tak? Kalau tak mana nak dicari duitnya tul tak makcik? Jadi ada kerja adalah duit. Tu lom sakit lak,” tambah N.
“Betul N. Harap-harap Pakcik Hamid tu janganlah sakit. Susah nanti makcik. Kena jugalah makcik menahan rasa sepi ini,” tambah makcik Sodah sedikit sugul.
“Sepi? Apa sepi makcik?” tanya N mengeluh.
“Kau masih tak faham erti sepi itu. Orang sudah suami isteri ni perlukan suami disamping dia selalu. Kalau selalu ditinggalkan memanglah isteri itu kesepianlah N,” jawab Makcik Sodah senyum.”Nanti bila kau sudah kawin kau tahulah.”
N senggih, “Makcik mesti rindukan Pakcik Hamid. Rindukan belaian dan keasmaraanlah kan..” N ketawa.
“Tahu pun kau.. Itu fitrah manusia N. Perempuan memerlukan laki. Begitu sebaliknya. Ada yang dikatakan nafkah batin dan nafkah zahir. Selalunya nafkah batin ni kalau tak diberikan perhatian rumahtangga boleh senget N. Kau kena ingat tu,” jelas Makcik Sodah lagi sambil mengelap mulut anaknya yang kotor.
“Ye lah makcik. Bab batin ni yang mengaruk tak keruan. Yang tua pun boleh hilang iman kan makcik?” tanya N.
“Betul tu. Tak kira usia asalkan bernafsu mesti tak keruan jadinya kalau sudah biasa dengan bab itu. Kalau masih belum bolehlah kawal sebab belum tahu. Makcik kira baik tak tahu. Bila sudah tahu dan sudah rasa pening juga N,” makcik Sodah ketawa berdekah.
“N dengar citer kalau dapat tak cukuppun susah juga. Apa dia cukup dan tak cukup tu N tak tahu lah,” tanya N tersenyum membetulkan kedudukan kontolnya dari luar seluar pendeknya.
“Itu memang betul N. Bila kau sudah dewasa nanti kau akan faham lebih. Mungkin waktu ni kau juga faham. Sudah tingkatan lima tahulah apa yang makcik katakan ni dan kau citer tu. Tak puas hubungan kelamin rosak juga. Bila kepuasan tak dapat maka kenikmatan batin menjadi kosong. Itu juga boleh buat rumahtangga senget,” jelas makcik Sodah lagi.

N menganggukkan kepalanya. Dia teringatkan bapa angkatnya Bakar. Dia juga sepi sebab isteri dia selalu tinggalkan dia asyik dengan wanita UMNOnya sahaja. Tapi kira terorlah bapa angkat dia, masih boleh mengorat dan bersetubuh dengan Makcik Janah. Boleh tahanlah makcik Janah tu. Walaupun perutnya besar dan buncit sedikit tapi cipapnya kecil. Puas juga mereka berdua bersetubuh kat tempat selindung di kebun tu.

“Makcik pun rasa camtu ke? Menanti dan mengharap? Kalau uzur waktu tuh lagi hampa,” kata N sengih kerang.
“Tu yang leceh. Makcik cukup tak suka. Kita nak bersedapan ada halangan. Sakit kepala dibuatnya,” Makcik Sodah ketawa terkekeh-kekeh.
N ketawa sama. “Tapi Pakcik Hamid ok jer. Orang kerja keras mesti kuat. Makcik sudah tentu sedap selalu.”
“Ko ni N.. Cam tahu-tahu lak. Orang macam Pakcik Hamid kau tu memang kerja keras maka dia selalu keletihan. Balik umah asyik nak tidor aje baik siang atau malam. Mana nak bawa makcik jalan-jalan. Berkawan atau bersama pun main ambil buat ajerr, tu lah lelaki dia kira puas dia ajer.. Puas orang perempuan tak mahu ambil tahu.” kata Makcik Sodah melepaskan rasa kecewa dan hampanya.”
Orang perempuan ini banyak kena sabar. Terima sahaja apa yang ada. Jarang boleh komplen. Suka atau tak suka telan jer.”
“Ooo tu yang dengar orang kata curi makan, makan luar, main kayu tiga atau curang yer makcik?” tanya N buat-buat tak tahu.

Makcik Sodah merenung ke muka N yang selamba jer.

“Memanglah.. Ada perempuan yang mampu bertahan dan sabar N. Ada perempuan yang tidak. Tambah kalau suami yang panas baran yang memukul, ada waktu isteri tu nak balas dendam atau nak menghiburkan duka dia.”
“Ooo yang tidak puas dengan suami pun mencari lelaki lain ya makcik?”
“Ada juga. Kalau tak ada masakan orang berkata. Kalau boleh janganlah tetapi kadangkala tidak tertahan juga. Itulah yang susahnya bab batin ini. Baik perempuan atau lelaki,” tambah Makcik Sodah sambil menepuk anak kecilnya yang berbaring di atas ribanya.

Sekali sekala N menjelau juga ke dada Makcik Sodah. Wanita comel ini rajin melayan dia bercerita. Angin meniup dengan segarnya pagi itu. Rumah makcik Sodah sahaja yang terbuka. Lain-lain tiada berpenghuni sebab dengan kerja masing-masing. Malah makcik Janah juga ke pekan menghantat jahitannya. Gitu juga bapa angkat N, Bakar. N senyum sendirian bila mengetahui kisah bapa angkatnya, main kayu tiga dengan makcik Janah. N rasa bahagia buat mereka sebab perkara sedap buat apa dilarang. Tua muda sama sahaja maukan yang sedap dan enak.

“Makcik orang kampung. Ikut apa kata suami sahajalah. Itupun nasib baik beranak juga makcik selepas 5 tahun nikah dengan Pakcik Hamid kau baru dapat ni yang tengah tidor nie,” kata makcik Sodah, “Sudah beranak seorang ini hati makcik senang. sudah ada zuriat oklah. Kalau tidak ada masalah juga. Dengan pakcik Hamid tupun bukannya puas sangat. Ambil buat jerr. sudah dia suami kita, kita bagilah. Cuma hak dan senang kita jarang dipenuhkan selalu terabai. Tapi nak buat camner ye tak N?”
“Apa masalah pakcik Hamid?” N memberanikan diri bertanya. “Saya tengok dia ok normal sahaja.”
“Dia ok namun ada kekurangannya. Dia tu cepat marah. Tak romantis tak tahu nak berlemah lembut. Dalam bab hubungan suami isteri dia ambil kepentingan dia sahaja. Janji dia puas. Makcik sudah masak dengan dia jadi makcik ikutkan jerr. Mana puas dengan orang yang tak romantik nie. Tahu buat ajerr takjde belaian dan lemah lembutnya.” tambah makcik Sodah agak musykil.
“O camtu. Agak makcik pasti bahagia puas dan sejahtera dalam hal hubungan suami isteri ni,” kata N melunjurkan kakinya ke depan.
“Sukar nak cakap N. Yang merasa dan menerima sahaja yang tahu. Iss tak baik lah citer bab kelambu suami isteri ni,” kata makcik Sodah.
“Tak boleh gitu makcik. Orang n nih nak tahu dan belajar juga. Buat dijadikan panduan nanti. Kalau orang sudah berumahtangga tak citer sape nak citer makcik. Nak tahu juga perasaan dan hati perempuan yang puas dengan yang tak puas..” tambah N.
“Puas batin kurang serba sedikit zahir, orang perempuan tak kisah. Kalau bab zahir ni terpenuhkan malah mewah tetapi bab batin tu kurang atau nol, nafkah zahir tadi jadi tak bermakna N. Itu dia pula dari segi perempuan. Tahulah perempuan suka dibelai dan dimanjakan,” tambah Makcik Sodah mengeluh berat.
“Oh.. Penting sungguh bab tu ye makcik.. Sayangkan makcik lawo menarik tetapi cam dipinggirkan sahaja,” kata N menjolok nasib dan sarang harap.

Makcik Sodah ketawa kecil, “Kau ni ada-ada lah N. Manalah lawo makcik ni. Rasa sudah tua. Ye lah selalu disepikan begini. Nasib baik budak ni ada sibuk jugalah. Ni dia sudah tidor, meloponglah makcik, melainkan kau nak hiburkan makcik. Mua ke..” kata makcik Sodah melihat ke celana N yang mengariskan kontolnya.
“Makcik nak bagi ker..” tanya N pula sengih.
“Jom masuk nanti makcik baringkan anak makcik nie,” ajak makcik Sodah sambil senyum melebar lalu masuk ke dalam rumahnya dan dikuntit oleh N yang menutup pintu dan menguncinya rapat dari dalam rumah.

Bilik Makcik Sodah wangi. Kemas. Bersih. Katilnya rendah ala letak orang jepun. Bercadar cerah warna biru muda.

Wahai Kubang Buaya berpagi sepi
Mengalir musik ungas tiada terperi
Datanglah kumbang berseri-seri
Senyum mengusik telaga sehari
Dipetik bunga sang puteri
Dicangkul taman yang kemarauan
Ditimba air dingin perigi
Lalu dituam sang haruan
Radio berbunyi menghingar suasana
Katil berbunyi rencam suka
Bertepuk kini sang teruna
Mengapuk kini wanita ria

“Ooo N.. Perlahan skit,” desah Makcik Sodah bila N menyonyot puting susu berwarna cokelat. N memainkan lidahnya di kedua-dua puting payudara makcik Sodah. Tangannya meramas-ramas payudara makcik Sodah yang dengan serangannya. payudara yang segengam keras dan pejal. Menegang membuatkan Makcik Sodah mengerang. Bibir mereka bertaut. N memainkan lidah makcik Sodah. Kemudian mereka bertukar air liur. Indah, manis dan sedap.

“Lawo payudara.. Pejal.. Geram makcik,” kata N mulus lalu menjilat cuping telinga dan belakang tengkok Makcik Sodah.

Makcik Sodah mendesah sambil mengeliat. N menjilat kulit di bawah payudara makcik Sodah. Mengelinjang. N menjilat ke perut perlahan dan Makcik Sodah merasakan bulu romanya menegak dengan sentuhan lidah N lalu dia mengerang garang. Tangan N mula membuka ikatan kain makcik Sodah. Perlahan kain itu dilurutkan dan makcik Sodah membantu menguiskan kain itu dengan hujung kakinya.

Kini jelas di mata N tubuh montok, perut nipis dan tundun pepet Makcik Sodah. Cipap yang berbulu halus dengan bibir faraj terjulur lebih sedikit. N meramas-ramas payudara Makcik Sodah. Perlahan dan kuat. Sambil dia menjilat pangkal tundun Makcik Sodah.

“Uuu N.. N.. N.. Uuu sedapp.. Nikmatt.. Sedap N..” desir nafas makcik Sodah sambil menjongket-jongketkan tubuhnya menahan kegelian yang amat sangat Dik permainan lidah N di pangkal tundunnya. Pantas lidah n mengembara, kini dengan jarinya N menguak cipap Makcik Sodah yan kecil itu tetapi tembam. Mengurut bulu cipap yang tembam kini terasa kebasahan. Lidah N mesra mengulit kelentit Makcik Sodah.

“Maa.. Sssedaapp.. Maa. Usihhss,” erang Makcik Sodah menjadi-jadi sambil dia memegang kepala N dan mengepit pehanya membuatkan N tidak mengerakkan kedudukannya.

Lidah N menjalar ke lurah berair, tangannya meramas buah dada Makcik Sodah. N menghirup, lidahnya menjalar ke bawah ke telaga cipap Makcik Sodah. Dia menjulur lidah ke dalam lubang cipap dan men ikmati air lendir yang pekat itu. N menjolok jari telunjuk ke dalam lubang anal makcik Sodah. Makcik Sodah mengangkat bunutnya bila lubang analnya di jolok, N memasukkan lidahnya ke lbang cipap makcik Sodah.

Makcik Sodah terus mengelinjang. Mengerakkan tubuhnya ke kiri dan ke kanan. Dia menjerit-jerit halus bila N mula menyedut lubang cipapnya. Terasa seakan-akan seluruh organ tubuhnya keluar.

“Huhahuhahauhahuahua.. Sedapp.. Gelii..” racau Makcik Sodah yang melebarkan kangkangannya, “N.. N.. Makcikk tak tahann.. Sedapp.”

Makcik Sodah melurutkan seluar N. Dia memegang kontol N, “OO mak oii.. M besarnya.. Panjangnya.. Kote ko.. Uhh..” Dia membuka mata melihat kontol N yang besar, panjang dan keras itu.
“Mak oii.. Besarnya N.. Keras.. Huu..” desah makcik Sodah lagi.

N meramas punggung Makcik Sodah yang pejal itu. Tubuh montok yang mungil itu mengigil.. Makcik Sodah memegang cadar, meramas cadar, mengertap gigi, mengumam bibir, memegang badan N pula. N meneruskan jilatan dan hisapan di puki Makcik Sodah. Lidahnya dijulur keluar masuk dalam lubang cipap yang sudah basah berlendir. Erangan, keluhan, racauan, desahan bercampur baur dalam asyik masyuknya.

“N.. Makcik tak tahan.. Makcik kuarr..” Makcik Sodah Menghinggut buntutnya ke atas, tubuhnya kejang dan dia menahan dan menikmati nikmat yang ama sangat sedang N menyedut lubang puki Makcik Sodah dan meminum airnya. Makcik Sodah tergamam, kontol N sudah masuk ke lubang cipap Makcik Sodah. Dia menolak dada N.

“Huu.. Sakit.. Pelan-pelan N.. Besar kote ko tu.”
N memperlahankan. “Isshh bestt sedapp.. Makcik sempit lubang puki makcik. Kemut makcik kemut kuat..” N mendesah dan meminta pula.

Makcik Sodah membetulkan kedudukan baringnya. Mengkangkangkan pehanya luas dwengan kaki tergantung di awang-awang. N memegang kaki Makcik Sodah dipeluknya lalu diletak ke bahunya. Kotenya yang panjang dan besar itu dijolok masuk dengan bantuan air lendir lubang cipap itu batang kontolnya dapat menjulur masuk dan keluar mengikut rentakan henjutan N. Kejap perlahan dan kejap laju membuatkan makcik Sodah mengerakkan tubuhnya kedepan dan ke belakang laju juga menyambut tujahan zakar N. Mulutnya mewnjerit-jerit dan erangannya menjadi besar. Dinding vaginanya mula mengemut dan mengeluarkan air. Kontol N kebasahan.

N menjilat jari jemari kaki dan tapak serta tumit Makcik Sodah.

“Huu N.. Sedapp.. Sedapp.. Sakitt sedapp sakit sedapp.. Kuat henjut lagiu N.. Besar kontol kau panjang kote kau kerass.. Huu.. Arghh.. Arghh. Arghh.. N makcik tak tahan makcik nak kuarr..” jerit Makcik Sodah mengelinjang sambil menbgigit tangan N. N terus menghenjut kuat dan dalam dengan kekerasan kontolnya.

Mereka sudah berpeluh. Mereka sudah lenjun membasahkan cadar bersih itu. Air puki makcik Sodah bertompok-tompok membasahi cadar.

“Ooo.. Uuu.. Uuu.. Araghh.. N.. Habiss kuarr dahh..” kata makcik Sodah kelemahan sedang tubuhnya turut trhinggut Dik tujahan dan henjutan N untuk kesekian kalinya.
“Makcik.. Gelii.. Gelii.. Arghh urghh urgghh saya sampaii,” jerit N menghenjut laju dan kuat ke dalam lubang cipap Makcik Sodah.

Makcik Sodah mengepit pingang N dengan kedua belah kakinya sambil vaginanya mengemut batang N yang memasuki lubang cipapnya dan terasa sendat penuh serta senak.

“Arghh.. N.. Makcik puass.. Sedapp.. Kau memang pandai ngongkek makcik.. Tak penah rasa gini.. Lamanya.. Sakit cipap makcikk” desah Makcik Sodah.

N ketawa dan mengucup mulut Makcik Sodah. Mereka berpelukan dalam kebasahan peluh yang memercik.

Ke bagian 3

Cerita Novel Lucah Melayu Terkini

  • madah lucah
  • madahlucah
  • cerita dalam kelambu
  • kisah dalam kelambu
  • melayu anal
  • kisah seks anal
  • main dengan wanita berumur
  • cerita lucah perempuan tua
  • cerita lucah main anus
  • main dengan perempuan berumur